tisdag 10 december 2013

Bröddukar

En vän ville ha en brödduk med julmotiv, så jag gjorde två förslag av Solbritt & Marias "under misteln" så hon kunde välja. Jag gör en kudde av den andra tänkte jag. Men nä det blir två bröddukar för hon ville ha båda.

Visst är dom söta där under misteln!

Idag kom min vinst som jag vann på Dollan designs blogg, jättefina men vad jag ska sy av dom vet jag inte men lovar att visa när jag gjort det. Tack så mycket!

Igår hade vi avslutning på syjuntan och då brukar vi ha tyglotteri, alla köper 3 st 0,5 m Tygbit så drar vi lott, jag vann:
Jättefina, kanske en vårduk? Eller vad ser du när du ser dom här tygerna?

Nu ett tag så har jag lyssnat på Noveller, inte helt fel faktiskt, jag har laddat ner flera på Storytel. Svennis va inte en bok i min smak, alldeles för mycket fotboll!!! Å vad trodde jag, en bok om en man som lever och andas fotboll!! Jaja ibland har man ju lite otur när man tänker! ;-)

Snart är det dax att göra kväll och drömma om framtida projekt!

Må gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar