onsdag 5 februari 2014

Inköp

Har ikväll varit och inhandlat lite tyger hos Birgit på Trä i Tyg i Revsund. En hel del nyheter hade hon fått in. Vi var 6st från sykursgänget som for. Alla gick därifrån med stora påsar.
Jag skulle ha några baksidor och vadd till Log Cabin och Strip smart täckena, det blev lite till.....känns det igen?

Tänkte använda Stripsmartlinjalen till Bali popsen. Ser ett vitt grundtyg till den så det får jag jaga rätt på, finns det ens? Vet inte om jag sett ngt vitt Balityg!?
Det rosa har jag en hemlig plan för och det övriga är bra att ha ;-)
Känner total lycka över en kul kväll och bra köp! Tänk vad mycket härlig sytid jag har framför mig!

Må gott!
/Helene

3 kommentarer:

  1. Just denna Bali Pops känner jag igen och gillar den skarpt!! Hmmm Jag fick en vit Kona Jelly R från Anna idag.......inte helt fel....Nu ska vi sy Helene och efter min dag idag så är jag överväldigad!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Inhandla tyg är alltid lika roligt, följer alltid mer med hem än vad man planerade. Kolla med annasbatik.com om hon har några vita tyger. Spännande och se vad du ska skapa för projekt av tygerna. Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Ja, tänk att det alltid är lika roligt att fylla på tygförrådet. Det är en härligt, lycklig känsla när man hittar det man vill ha - och gärna lite till!
    Kramisar

    SvaraRadera