fredag 21 februari 2014

Syhelg!

Sitter på tåget mot Sala och roar mig med stickning. Jag ska på syhelg i Möklinta, det är återträff för de deltagare på Gittan Wäfors sommarveckor. 
Nu kan man anmäla sig till sommarens veckor läs mer på www.wafors.se det är hur kul som helst och perfekt upplägg med mat och boende!
Jag hoppas kunna komma med även i år, det hänger lite på om jag får semester då eller inte!

Önskar er en Trevlig helg!
På måndag ska vi uppvakta vår lille nykomling så då får ni se vad jag pysslat med den här veckan!

Må gott!
/Helene

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt mysigt. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad det låter mysigt! Att få sätta sig på tåget och ha en stickning i knät och bara tänka på allt mysigt ni ska ha under helgen. Ha det toppenskönt!
    Kramisar

    SvaraRadera