söndag 16 februari 2014

Vilken vecka!

Ja det kan man säga! Känslorna har åkt berg o dalbana! Men det mesta har varit av roliga skäl! Dottern tävlat i DM i måleri 40 mil bort och att själv sitta på jobbet och inte veta hur det går - jättejobbigt om man är hönsig som jag! 

Men veckan slutade helt fantastiskt, på Alla hjärtans dag utökades släkten och jag blev gammelmoster. Petter och Teresia fick en liten Edvin!
Så gissa vad jag pysslar med just nu!

I veckan har jag inte sytt mycket men rn duk i Niorutan har det blivit!

Idag har vi haft sykurs med tema Chenille. Det börjades på kuddar, bonader, någon gjorde några tester och ett bokomslag blev klart! 
Ska bli kul att se alla alster när dom är klara!
Kommande helg åker jag på syhelg i Möklinta, en återträff för oss som träffas under sommarveckorna, många ny bekantskaper kommer det att bli! Hur kul blir inte det!? Det är Gittan Wäfors i Sala som ordnar!

Må gott och jag pysslar vidare!
/Helene

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med familieforøkelsen!

    SvaraRadera
  2. Det låter jätteskoj att när Du berättar att Du ska på återträff med Dina syvänner.
    Jag är helt övertygad om att Du får en trevlig helg i Mörklinta.

    Dollandesign

    SvaraRadera