torsdag 6 mars 2014

Hemlisen klar

Nu är Hemlisen klar och överlämnad, det är en Yvette väska till min kära kollega som tack för att jag kan åka på sommarsyveckan i år också!
Så här blev den
Hon blev glad och som det är nuförtiden så ska ju allt fotas och läggas ut på Facebook direkt, så även denna gång! :-)


Ikväll har jag syträff med mina systrar, jag ska sy klart några alster som det fattats tyg till men som nu är inhandlat.
Vi ska även äta middag tillsammans så jag åker direkt efter jobbet!

Må gott!
Helene

4 kommentarer:

  1. Väskan blev supersnygg och jag är väldigt glad att du kommer ner v. 31. Hoppas jag får semester då med. :)

    SvaraRadera
  2. Även denna väska, som ser ut att vara av samma mönster som Du visade för ett par dagar sedan är fin.
    Det är så spännande att se ett mönster uppsytt i olika tyger och färgställningar, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg väska.
    Har mönstret men inte kommit till skott ännu :))

    Ha det gott!

    SvaraRadera