lördag 22 mars 2014

Påskbonad 2....

....blev idag lagd till handlingarna! Det fattades lite tyg och då blev jag sur och lade undan den. Men den lär komma fram och få sin lösning bara det lider! Det brukar sluta så!  Men är man sur så är man, så jag for på byn och köpte mig ett nytt virkprojekt, har ungefär 5 påbörjade, men ny ide - nya garner, eller hur?!!


Och iden är nya mormorsrutor, lite större än jag brukar göra. Sen får vi se vad som händer på vägen. Men kul är det och ett perfekt sitta i solen projekt. Sol har vi haft massor av här idag. Så jag har suttit och lapat D-vitamin, men jösses vad tråkigt det är att bara sitta! Skiner solen i morgon får virkningen hänga med ut!

Fortsatt trevlig helg önskar jag er!
/Helene

1 kommentar:

  1. Det är kul att virka dessa rutor och fint blir det när de virkas ihop.
    I min blogg finns ett som just är klart.
    Trevlig söndag.

    SvaraRadera