söndag 16 mars 2014

Trivsam helg

Vilken trivsam helg jag haft! På lördag fm drog jag och några sykompisar till vackra Revsund en by ca 3mil härifrån. Målet var köpa tyg på Trä i tyg o Birgit. Vi ska sy Yvette väskor tillsammans nästa vecka. 
Sen for vi till Bakgården på sopplunch med brödbuffe, kaffe och semla! Jättegott! Självklart köpte vi med gott bröd hem allihopa.
Här har vi lagt upp vad vi inhandlat för att skicka bilder i vår smsgrupp och visa upp  för dom andra som inte va med.

Jag och Sussa.

Ulla och Marianne.

På kvällen sydde jag nästan klart överkastet
Här mäter jag ut hur mycket jag ska ha till ramar. Men här tog det stopp!! Vi ska köpa ny säng och då inväntar jag det så inte överkastet blir för litet.

Idag har vi haft SOL!! Så familjen njöt på altan, åt lunch och fikade. Helt underbart!
Jag och Lina vår dotter njuter av solen.

I morgon får ni se vad jag pysslat med ikväll!

Må gott!
Helene

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga inköp!
    Ska bli roligt att se dina färdiga arbeten sedan!
    Tack för kommentaren på min sida!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Teppet ditt ser flott ut, så mange forskjellige blokker! Smart å vente med å gjøre ferdig til ny seng er på plass! Koselig med damer på handletur og kafebesøk! Spent å se veskene dere skal lage!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag du haft tillsammans med tjej ligan och roligt kommer ni att ha framöver också!!!!Bambikram

    SvaraRadera
  4. Sängtäcket blir jättefint och visst är det härligt att åka och shoppa och fika i likasinnades sällskap.

    SvaraRadera