fredag 14 mars 2014

Wow!!!

Vilken start på helgen!! Komma hem och finna Hembakats specialbok om matbröd, Rikstäcket och paket från Gittan på Quilstugan, innehållande ett nytt födelsedagsprojekt! Dessutom fick jag igår paket från Tyger & Ting med den nya påskbonaden. Nu har jag massor med kul saker framför mig. Men först och främst ska överkastet prioriteras, fixade nämligen till alla rutor igår, så nu ska jag applicera på några sen blir det att sy ihop! 

Har ni sett månadsquiltarna hos Gittan på www.wafors.se klicka på Quiltstugan mitt på sidan så kommer du till webbshopen. Under Kit finns dom. Det är mars månadsquilt jag köpt men januari lockar också. Den va med i min nya Black & White bok som jag visade i förra inlägget. 

Trevlig syhelg!
Helene

1 kommentar:

  1. En massa godis! Mina hönor väntar uppe i syrummet! Kram/ Ally

    SvaraRadera