söndag 4 maj 2014

Så lite

Den här veckan höll det på att inte bli något sytt alls, dvs det vore andra veckan jag inte skulle vara med i Bambis "Visa och berätta" måndag. Men så var jag och handlade och blev ombedd att sy en vetekudde. Två av tygerna i förra inlägget var inköpta just för detta ändamål. Sagt och gjort så när jag kom hem fick jag till 6st i alla fall. 
Det kan ju tyckas lite att försöka inspirera med några vetekuddar men tygerna är ju så söta! Så i morgon går vi in på http://bambisyr-evaj.blogspot.se och ser vad hon och alla andra visar oss.
Bambi har i helgen inspirerat oss att göra något av våra scrapsremsor. Hur fina quiltar som helst! Ta en titt redan nu vet ja!

Må gott!
Helene

6 kommentarer:

  1. Är det lite linne struktur på dina INSPIRERANDE tyger till vetekuddar!!Tack för du ville länka och vara med på Visa och Berätta,måndag!!!Bambikram!!!

    SvaraRadera
  2. Söta vetekuddar du har gjort! Kram

    SvaraRadera
  3. De är verkligen inspirerande, dina jättesöta vetekuddar! Skulle också vilja göra typ de du hade gjort tidigare i form av hjärtan.
    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Läste om att du blivit varslad och det är inte det roligaste i dessa tider. Här är en till. Vi håller tummarna för varandra att den ljusnande framtid är vår. Gillar tygerna du hittat. Må så gott.

    SvaraRadera
  5. Söta tyger du valt till dina vetekuddar. Det med taxarna har jag också. Ha det så bra!

    SvaraRadera