onsdag 23 juli 2014

Liten variant

När min mamma såg min Fruntimmersväska ville hon också ha en, fast lite mindre. Så igår kväll sydde jag en till henne. 

Hoppas hon kommer att gilla den.

För några veckor sedan så visade jag en stickning jag köpt, jag började på den men eftersom jag inte är någon världsmästare i stickning så har jag nu repat upp den och börjat på en ny! Den blev för svår tycker jag, jag vill kunna sitta vid tvn och sticka men här krävdes full koncentration och räkna räkna. Så nu gör jag ett mönster som jag kan istället mycket roligare, handarbete ska ju vara roligt, eller hur?

Må gott! 
Heléne


1 kommentar:

  1. Ohh, lika fin den med!!! Jag har i alla fall fått hem mitt mönster, så nu ska jag börja någon dag när det inte är 30 grader inomhus. ;-) Det är precis som du säger; handarbete ska vara roligt!!!
    Kramisar

    SvaraRadera