söndag 31 augusti 2014

Väldigt lite sytt

Oj vilken vecka! Började ju i skolan i måndags och det blev hårdkörning direkt! Ja åtminstone för en studieovan elev. Men det har varit omtumlande från jätteroligt till nä jag struntar i det här på 5 dagar! 
Men jag ska inte ge upp jag kommer nog snart in i det! 
Dock har det inte blivit mycket sytt under veckan men igår "unnade" jag mig en Sydag, sydde en Yvette nr9 i ordningen!

Jag har knappt hunnit kolla bloggar heller så nu ikväll när jag kollar runt ser jag att Bambi tjuvstartat sin "visa och berätta" måndag!  Så jag hänger på, gå in på http://bambisyr-evaj.blogspot.se och inspireras av sömnad! 

Må gott!
Heléne

5 kommentarer:

  1. Lika fin väska som vanligt och med ett väldigt speciellt tyg har du använt. Härligt Helene att du är med och INSPIRERAR på Visa och Berätta måndag och för du vill länka dit!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Verkar vara en bra modell på väska. Snygg.

    SvaraRadera
  3. Så snygg väska (igen ;-) ) och i jättefina tyger! Härligt att du känner att du kan ta en dag i syrummet ibland - ett bra sätt att ladda batterierna. Lycka till med skolan och tusen tack för rar kommentar hos mig.
    Kramisar

    SvaraRadera