torsdag 15 januari 2015

Idé

Jag får då och då beställningar på babytäcken. Igår skulle jag och mina systrar ha en sykväll men jag hade inte en aning om vad jag skulle sy! Hur ofta händer det?? Om det ens har hänt! 
Men då kom jag på att jag kunde börja sy några toppar så är dom klar för valfri applikation. Så den här toppen sydde jag av andra remsor i min balipop som jag började nagga av till det senaste babytäcken. 

Så påbörjade jag några pinwheel som jag tänker använda till några broderade block så kan man brodera namn i efterhand! 

Jösses vad smart jag va nu eller kanske inte, tänk om ingen vill ha just dom här!äh, jag hade ju kul en stund men det hände inte så mycket med tyglagret!

Idag kom januaris tygpaket från Quiltstugan och Gittans 5:3 tygklubb
Visst är dom fina! Jag tror jag vet vad jag ska sy av dom!

Må gott!
Heléne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar