onsdag 6 maj 2015

Lite sytid...

... Fick jag idag, så jag gick in på syrummet och det kändes vad länge sen jag var där. Vad skulle jag sy? Jag plockade lite på sybordet och fann mönstret jag köpte på syhelgen i februari

Så jag letade fram ett bakgrundstyg, det blev ett från Downton Abbey serien och sen var jag igång och ritade hus 



 Här är jag nu, hade annat planerat på eftermiddagen så husbyggandet får vänta tills i morgon. 

Ni har säkert varit in på bloggen Evas syrum (länk finns till höger här på min sida) hon skrev för några inlägg sedan att hon startat webbutik, spännande tyckte jag och gick dit och fann massor med fina tyger. Jag beställde bara 3 så det blir fler besök. Idag kom dom och se så fint packade dom var


Tyckte att tyget med emoijis var så kul

Nu har jag gjort alla mina individuella uppgifter på skolan, har bara ett grupparbete kvar så nu ska jag väl ha tid och ork att sy mer och därmed uppdatera min blogg lite oftare.

Må gott! 
Heléne

2 kommentarer:

  1. Vad gulliga dina hus är. Jättesöta tyger du köpt!

    SvaraRadera
  2. Blir en trevlig liten stad, härliga tyger du köpt från Evas Syrum!
    Kram

    SvaraRadera