måndag 9 november 2015

Massor på gång

Jo det är många projekt på gång nu och jag som inte tycker om att ha Ufon!! Blev så sysugen igår och kom på att det bara var tre veckor kvar till 1:A advent. Så jag drog igång med några blivande vinster till ett äldreboende här på byn, de har som tradition med anhörigkaffe varje 1:A advent med massor av kakor och underhållning och lotteri och till ett lotteri behövs vinster. I år gör jag två kuddar
Och medan den här toppen låg och torkade för limning knåpade jag ihop en till topp

Samtidigt som jag funderade vilka tyger jag ska ha i barntäckena som ska sys. 

I virkväg håller jag på med en poncho och nästa ponchos garn är valda

Idag är det måndag och Bambi har " visa och berätta" gå in och kika på hennes blogg och alla som länkat sina bloggar dit. Lovar att du finner inspiration!
http://bambisyr-evaj.blogspot.se

Må gott!
Heléne

3 kommentarer:

  1. Så söta. Det blir trevliga vinster.

    SvaraRadera
  2. Härliga julsaker du syr.Lycka till med täcke och stickning.

    SvaraRadera
  3. Tack för din länkning och din Inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    Ps kolla din mailadress du länkat från!! Ds

    SvaraRadera