söndag 13 december 2015

Utmaningar

Visst är det kul med utmaningar!? Jag och min syvän Pernilla Linered utmanar varandra och hon håller nu på med en utmaning från mig.
Tidigare i veckan fyllde min syster Anki år, hon fick några tygbitar av oss i present och jag gav henne några bitar till med en utmaning, sy något i en teknik du aldrig har provat! Dessa tyger fick hon och hon får lägga till hur mycket hon vill men dessa tre måste finnas med

Hon ska redovisa 1 februari. 

Så skulle vi då på sykväll hos min andra syster Maritha och istället för en blomma gav jag och Anki henne - ja just det en utmaning!! Hon fick dessa tyger

Och villkoren 4 tyger måste vara med och det måste finnas en applikation med, hon får också lägga till valfria tyger.
Redovisning 1 februari.
Visst är det kul!! Lycka till nu Anki och Maritha!

Har ni någon syvän som ni utmanar? 

Idag syr jag på lite julklappar så det kommer väl bild efter jul!

Må gott!
Heléne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar