söndag 22 maj 2016

Examenstider

Nu är det examen- student och baltider. Jag får varje år förfrågningar om att sy balklänningar men efter att ha gjort det vid flertalet tillfällen och under den tid det tar så har jag nästan varit sömnlös för jag syr dessa klänningar fram och tillbaka i tanken, antagligen för att jag vill att dom ska bli fina och passa perfekt. Så numera tackar jag alltid nej till dessa uppdrag. Däremot så brukar jag göra lite ändringssömnad. Den här helgen har jag sytt in en klänning och fållat en annan 

Tycker ni om att sy bal/brudklänningar? 

Må gott 
Heléne 

2 kommentarer:

  1. Nä fy, jag säger precis som du, vilken tur att man kan säga nej! Kram Immi

    SvaraRadera
  2. Bara till mig själv och till döttrarna! I år blir det en till "niornas bal".

    SvaraRadera