lördag 2 juli 2016

Arbetet fortsätter

Ja arbetet med Fancy Forest fortsätter, den är kul att sy och mycket lättare än första anblicken. Jag förundras att folk kommer på såna här mönster. Här kommer lite bilder från de djur jag sytt




Just nu har jag bara en fjäril kvar innan jg kan börja sy ihop alla bitar.

Beställningar fortsätter droppa in, så i veckan har jag beställt tyger till lite väskor 

I huvudet planeras även en adventsduk med tomtar!!!! Och några fjällstuge dukar. Så kul att få äran att sy saker som vänner och bekanta vill ha och använda! 

Nu väntar fjärilen på mig!

Trevlig helg!

Heléne

2 kommentarer:

  1. Har sett att många syr katter,ugglor,rävar m m . Måste medge att de är rätt tuffa, men med för många UFO som väntar och projekt som måste vara klara i början av september och lite annat jag vill dy sp de får snällt vänta på mig :))

    SvaraRadera
  2. Arbetet fortsätter och vilket arbete många timmars tänk och slit !! Spännande med jul alster det har smittat...kram Bambi♥

    SvaraRadera